torsdag

en dag kvar tills jag åker till bulgarien :) längtar som en get! och sen var det ju ett tag sen jag skrev, så nu tänkte jag skriva några rader om vad jag gjort eftersom jag inte skrivit något om det ..(om nån nu är intresserad)

måndag
jag kan inte alls minnas vad jag höll på med :D jag satt nog bara och vänta på bättre tider i min lime gröna stol..

tisdag
idag åkte min klass på läger till uddnäs som ligger utanför örbyhus, jag hade ingen större lust att följa med även om det var obligatoriskt! men grejen är den att lägret var till för att vi var "omogna" och inte skötte oss på lektionerna, men jag tror inte att det handlar om det, så vart vill dom komma? eeheh, alla i vår klass är väl helt enkelt pratglada och säkert mindre än hälften av vår klass bryr sig inte ett skit om deras betyg så dom skiter fullständigt i om dom inte får prata eller springa omkring eller vad dom nu håller på med, och varför ska vi som faktiskt bryr oss få åka på ett läger då? så jag pallar inte, och hur fan ska dom lyckas med att "mogna" oss på tre dagar? lycka till med det säger jag bara :D dom är nog lika underbara som dom va när dom åkte.. så nu ska jag komma fram till vad jag faktiskt gjorde idag, jag åkte till tierp och var med bel på dagen, hon hade ledigt så hon var också hemma så vi gick runt i tierp och hade mysigt :) sen när sanna slutade skolan var jag och bel med henne, och vi gjorde faktiskt inte nått speciellt, åt glass :D det var mums! och jag åkte hem vid åtta. 
JAG OCH BEL, BREE!

onsdag
först när jag vaknade tog jag mig en frulle och cyklade till mickis och lämnade blommor, sen åkte jag hem och fixade mig. åkte till tierp och där mötte jag upp evelina när hon slutat skolan och sen följde jag med henne hem, åt spaghetti och satt vid datorn och prata med varann via msn fast vi satt brevid varann :'D sen satte vi på musik och dunkade lite, var coola helt enkelt. sen sjöng (skrek?) vi karaoke och efter det tog vi oss en promenad över bäcken och in på väsby vägen till philip, hälsade på han en snabbis sen gick vi hem. det var en mysig dag :)


och idag, jag fick vakna tidigt hos evelina eftersom hon ska till skolan och jag åkte med hennes buss till tierp, sen tog jag min till söderfors. skulle varit med ellen, fanny & smet idag som ett farväl eftersom jag drar imorgon då, men fanny hade matte och engelska läxa så det sket sig, och + att jag ska vara barnvakt vid åtta och det går ingen bra buss som passar i till det så :( men jag kommer ju vara i skolan imorgon ett par timmar så då hinner jag säga adjö till dom där :D och när jag kommer hem så ska vi ha tjejkväll på höskullen på lördan, huur bra som helst! men just nu funderar jag på om jag ska sova, jag är trött .___. i vilket fall, hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0