tisdag

tjoflöjt! här sitter jag och väntar på att evelina ska komma :) eller egentligen väntar jag på att hon ska skicka ett sms där det står "jag åker nu", för hon är i järvsö och att åka därifrån hit tar ca 3 h, så när jag fått det måste jag vänta ännu längre.. jooobbigt! och inte finns det nånting att sysselsätta sig med heller? eller jo, när mamma kommer hem ifrån jobbet kan jag hjälpa henne att sätta ihop min nya säng men då måste jag vänta på henne också? jag är trött på att vänta, det är ju faktiskt något man gör mest hela tiden.. fan va drygt det är :D men för att underhålla mig lite, så tror jag att jag ska städa mitt rum, det behövs och det är roligt att städa! OLLA GOOD PPL

man kan vänta för länge..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0