onsdag

idag var det första skoldagen i nian, var helt okej.. kändes väldigt tomt och alla nya 7or, vad finns det att säga om dom? ingen utav dom ser ju att vara 13 år iallafall.  Egentligen ska man väl inte säga så mycket för man såg nog inte så mycket bättre ut själv när man var 13 år, men iallafall, det är sjukt.. man skulle kunna tippa på elva år om man såg dom gå ute. Och vad händer idag? hm, trött som jag är ska jag bara vara hemma och baka faktiskt :'DD Jag och ellen såg att vi hade skit kort lucnhrast på torsdagar och då slog det oss att ha värsta onyttiga lunchen och bara äta typ kakor, haha så både hennes och min dag går väl ut på att stå vid köksbänken ;) ganska tidsfördrivande. Jag ser fram emot kvällen. 6 & the city är bara bäst. Jag har missat några program från förra veckan och denna vecka eftersom jag inte vart hemma så mycket och har ingen aning om vad som hänt :O igår hade miranda helt plötsligt fött sitt barn och carrie hade gjort slut med sin kille?! Om nån vet varför: SKRIV I KOMMENTAR!!!!! Jag får panik, måste veta!

Kommentarer
Postat av: Jeaa

Han var otrogen =p

2008-08-20 @ 16:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0