tisdag

tjenixen! igår kom evelina till mig på eftermiddan och snäll som hon var slingade hon mitt hår :> Det blev lite färg kvar så vi tänkte fylla i hennes utväxt, haha och det räckte inte till hela håret så hon har en liten svart fläck mitt på huvet :D MY BAD! sen blev det bråttom efter att vi sköljt ut färgen, vi skulle hinna med bussen hem till evelina och sova på höskulle och johanna var också med! det var riktigt kul faktiskt.. hängde och slängde oss i lianer  och levde omkring som apor, hahaha! 
vi sov till klockan tolv idag, det var skit skönt att sova på halm faktiskt.. som satan! evelina följde med mig hem och vi badade och tvättade oss rena sen åkte hon hem vid fem och nu sitter jag här och väntar på bättre tider.. heh! hejs :)

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0