onsdag

hallådär, idag kom linn till mig vid ungefär två och jag var nyvaken och skit  snygg :) not!
tog mig en frukost sen gick vi ner i mitt rum och jag fixade till mig lite.. linn och jag kollade läget på bdb och sen blev vi sugna på kladdkaka :D men vi hade inga ägg hemma, så vi fick gå över till min granne/kompis (hahah 40+ dock) och fråga om två ägg till kladdkaka, men vi fick fyra för att göra en till henne också, hahaha! vildavera däär..
kladdkakan blev lyckad och mumsig. Efter det så visste vi inte riktigt vad vi skulle göra, det fick bli lite bilddagbok och massa massa prat! sen blev det mat och efter det skulle linn hem för att träffa sin michael :) vi hade en mysig dag, puss på du <33 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0