lördag

halloj :) har inte skritvit på några dar pga att jag gjort annat. men jag ska berätta!

på natten till torsdan satt jag vaken all night long! det var inte så jobbigt faktiskt :) jag var tvungen att vända på dygnet eftersom att skolan börjar på onsdag (PANIIK!) och jag går och lägger mig när jag ska fara iväg till skolan? så måste lära mig att gå och lägga mig tidigt, och nu funkar det tack vare min geniala plan ;) iallafall, klockan sju den morgonen kom evelina till mig :D:D vi tog ett bad i min pool och det var inte så varmt vill jag lova. efter det bjöd jag på en exclusive frukost och sen tog vi det lilla lugna bara. Vid tio åkte vi in till tierp och därifrån åkte vi till gävle för att hämta upp wiking, en kompis ifrån järvsö! han följde med oss hem till mig i söderfors och hade massvis med kul. Sen åkte vi hem  till evelina, åt middag och hade mysigt. Jag och evelina duschade och körde volleyboll i hennes badrum, HAH :D det va så jääävla kul vill jag lova! sen sov vi.. eller jag sov och dom andra två låg väl vakna, jag hade ju då varit vaken i ca 40 timmar så jag kunde inte hålla mina ögonlock öppna längre än till klockan 00.00! här kommer lite bilder ifrån den dagen..

   
  


på fredagen, dagen efter alltså, så vaknade vi runt sju! (lära sig att gå upp till skoltid -.-) vi åt frukost och och kollade på film, sen vid tolv åkte wiking hem till järvsö igen.. jag och evelina tog en storstädning i hennes rum och möblerade om en massa, inga bilder på det men det blev massvis med mysigt  :'D sen följde vi med hennes mamma hem till laila i ullfors och var där i circus en timme och sen fick vi skjuts till busshållplatsen och åkte vidare till tierp. Det var en massa folk på station så vi förstog att det var fest någonstans, och jajemänsan! det var det ;D och dock vår skabbighet följde vi med sandra och tess hem till Swee på fest, vi fixade till oss lite och sen stannade vi där över natten!

på morgonen åkte vi hem med åtta bussen och sen sov jag och evelina till tolv, mys<3 vi åt mat och sen hämtade hennes mamma henne :) vad som händer idag får vi se, skulle till enköping med fanny och ellen men dt blev inget med det. och vi pallar inte åka in till sthlm på the voice, så vad händer? mi want partii :D
 C U later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0