torsdag

.. är väl vad jag är just nu :) och jag försov mig imorse så att det var fem min kvar tills jag skulle gå till bussen, haha skit ovanligt att jag försover mig? väldigt lyckat till andra dagen i skolan med! hahah :D men det var bara att dra sig i kragen och sticka iväg till bussen det..  och dagen var helt okej faktiskt!  efter skolan följde jag med fanny, ellen & johanna till uppsala, rikitgt mysigt på tåget hade vi :D väl inne i stan hade vi det inte lika kul. jag, ellen och johanna var skit trötta, jag hade as ont i mina fötter pga av mina jävla skor.. så jag tog tåget tillbaka 16.19.. nu är man hemma och väntar på ett evsan ska komma och mysa med mig, jag tror faktiskt jag ska skippa 6 & the city ikväll och sova.. godnatt i förtid :D

Kommentarer
Postat av: rolf

hejsan. vad roligt

2008-09-26 @ 01:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0