onsdag

så, det slutade med att evelina inte kom över huvudtaget.. så ja, jag och mamma skruvade ihop min säng lite grann (även om det är två mån kvar tills jag ska få flytta in den i nya rummet, hehe) bara för att ha något att göra.. och lite senare fick jag för mig att baka :) men att äta dom var inte lika roligt, så go and bite them ;) haha, och nu på kvällen hade jag "ganska" tråkigt och då kan ju saker gå som de går.. haha, enjoy the pics :O


     
  fina muffins                fjårtiZX?           pinuppa     and me normal


Kommentarer
Postat av: najsfan

jag tycker du är het ;D;D

2008-08-13 @ 04:12:42
Postat av: ev osv !

jagtkr du var en het pinuppa och fjortis ! raaaawr snygging , jag villl leka med dig :/ <3

2008-08-13 @ 11:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0