lödag

i fredags, alltså igår, så kom bel at my place! vi skulle fixa oss men vi satt i sängen och prata massa istället, eheh.. sen vid halv åtta kom två andra råttor, fanny & ellen! jag och bel började fixa oss och sen gick vi till mickis på fest, var rätt trögt där i början när alla stog ute men det tog sig ;D sen vid halv tolv så skulle alla åka hem eftersom de är sista bussen som går ifrån söderfors till tierp så vi hänkade på alla homies och tänkte åka till nån fredde som hade fest. Buss resan var iallafall as lyckad, haha :D när vi kom till tierp och hade gått den långa vägen med ett par pojkar så får vi reda på att festen är slut. Jahapp.. då var det bara att vända men först skulle maja kissa på en bil, hahahah jag höll på att garva ihjäl mig :'DD sen gick vi och träffa limmi o adde och jag cyklade runt som en idiot.. det var as kallt och vi alla tröttnade tillslut. Jag, bel och ellen beslöt oss för att cykla till söderfors men vid högbergs stannade vi för att det var så jävla kallt. man kände sig som en fryst kyckling :| vi ringde runt hur mycket som helst för att få nån att skjutsa hem oss, eller för att få vara inne hos någon 4h för att vänta på nästa buss, men ingen svarade. så vi tänkte ta taxi och tur som vi har tar pengarna på mobilen slut precis när vi ska berätta för taxi chauffören att han ska komma till tierp och hämta oss :D SKIT KUUUL.. not. så vi går till bondegatan för att kolla ifall att porten va öppen och JA, där kom turen. Vi lag oss i trapphuset och sov tills 07.55 när bussen skulle gå, och när vi kom hem så sov vi så jävla hårt kan jag säga, godnatt och tack för en sån jävla kul kväll! :D

lördag
dagen efter är man alltid lika jävla sugen på en pizzajävel! så vi drog till aspendos och köpte två feta pizzor som vi tröck och sen gick vi hem till mig igen och lag oss i sängen och drog oss ännu mer. halv fem åkte ellen och fanny hem och jag följde med bel hem till henne :) vi duschade och sen gjorde vi oss i ordning och åkte till tierp, lika dött som alltid! ;D sen kom ellen runt tio och hon missade btåget, eehe och därför skulle hon följa med hem till bel, HUR BRA SOM HELST JAAA-A! sen kom adde och limmi och träffade oss ett tag, trevligt. sen kom en massa fulla människor och underhöll oss tills vi åkte hem till örbyhus halv tolv och bakade en massa :D huuuur mysigt som helst hade jag och kanske världens roligaste lördag natt! sen tänkte vi kolla på sex and the city men vi var så jävla trötta så efter en halvtimme halvsov vi, så vi stängde av och lag oss istället

söndag
vi vaknade vid ca 12 och bara prata och prata i en timme tills vi fortsatte att kolla på sex and the city, sen åt vi frukost :D gott satan! sen kollade vi på ännu en film, linas kvällsbok ;D hahah, ful film :) sen hade vi kuddkrig och självklart finns det en video på det på youtube ;) och sen klockan åtta tog jag och ellen tåget hem och fan vilken jävla bra helg, jag mår helt underbart för att helgen vart så jävla lyckad, ett stort jävla tack ska ni ha :D TACK SOM FAN <3

Kommentarer
Postat av: fannsing

världens bästa dagjävel

2009-04-13 @ 22:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0