dålig uppdatering!

måste fan ursäkta min dåliga uppdatering. ush! har inte vart hemma sen i torsdags, så har inte hunnit.

hade ju vår julshow på fredagen och det gick super bra för alla, (förutom mig en gång då men ja). det blev samling i klassrummen efter det och sen drog jag till sanna. fanns inte så mycket att göra i tierp så vi bestämde oss för att dra hem till mig :) MYSIGT. kollade på jönssonligan på kvällskvisten, som vanligt liksom.

och på lördagen var det bara att gå upp tidigt och åka iväg till tierp för att fixa vårat vin som vi fixade heeeeeelt i onödan. jag och sanna skulle egentligen åkt in till gävle med bella men näh. så där satt vi med vårat vin.. och hade inga som helst planer för kvällen. så vi tog våra feta arslen in till uppsala och gick på kina! skit roligt hade vi. jag tror inte restaurang är ett bra ställe för mig, rapade ett x antal gånger och tappade gafflar hit och dit, tror inte det är så lämpligt att skrattar hur högt som helst heller! och när sanna och jag åt sushi så säger jag:
 "tar du in hela i munnen på en gåång...?", jag slog volter helt enkelt. ojoj. när vi var klara och hade kommit hem till tierp igen så gick vi till unkan en snabbis, men vi gick hem lika fort. fick lite små tråkigt så vi drog på oss hur mycket smink som helst och fotade, hehe. sen kolla vi på en film där en 13 åring såg ut som en 60 åring, massa gamla kärringar raggade på honom hela tiden.. stackars.

och imorse så kollade vi på ännu en film och sen gick vi till julian i denna oändliga kyla. kollade på film och pratade! när vi gick hem sen så hade det blivit värsta snöstormen (om man får ta i), och sen åkte jag hem med bussen som hade världens surigaste buss chauförr.. sånna som han ska brännas på bål! tog ner 4 bullar till mitt rum nyss, det riktigt vattnades i munnen när jag tänkte på hur gott det skulle bli. men som vanligt har jag otur och mamma har haft i S fucking affran i dem, fyfan vad äckligt. tog ner fyra bullar i mitt rum HELT i onödan! hon ska få en rejäl utskällning. nä, om man ska försöka på brorsan att komma på andra tankar kanske? han vill nämligen färga håret svart och ta hål i ögonbrynet -.- vad har hänt honom? han har börjat använda hatt också.. tur att jag föddes efter honom, annars kanske det hade varit jag som tänkte piercat ögonbrynet. adjöss era små möss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0