dan före dan föredopparedan

det är idag japp. och dan före dopparedan ska jag leka med sanna. vi kom överrens om massa julmys och julbakning. härligt! rätt skönt att bara vara hemma idag ändå.. även om jag bara fick sova till 11 för att sanna skickade ett kärleksfullt sms som väckte mig. elakt.. men det är förlåtet!

jag har kommit på att jag är faktiskt väldigt bra på att komma på sånnahära "Alla barnen". bara att säga till om du vill att jag ska göra en om just DIG! haha, värsta tv4 reklamen jag är. skojade ju bara fattar ni väl! men jag är faktiskt väldigt duktig på det.

Alla barnen lyssnade på brodin, förutom fonky fresh. han lyssnade inte ens på hållkäft!
Alla barnen hade en kastrull, förutom sanna. hon hade en stekpanna!
Alla barnen barnen var fria, förutom ellen. hon hade hamnat i cellen!
Alla barnen hade en tia, förutom emma. hon hade inte ens en femma!

Alla barnen var småkryp, förutom bella. hon var en liten tarantella!
Alla barnen kallades för bumbi. förutom klet, hon kallades för smet!

erkänn, visst är jag väldigt skillad? ni fick er ett gott skratt, jag vet det! men nu tänkte jag faktiskt gå upp med min tallrick och ta ner lite popcorn istället, och vänta på bättre tider. kanske tom rulla tummarna.. varför inte liksom?


but the word's dont seem to matter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0