dan före dopparedan

godjul allesammans! idag ska det julbakas utav bara fan. har varit uppe sen jag vaknade och kollat på askungen :O fett bra. och till frukost åt jag sånnadär hårdmackor som är typ "Hej det är julafton ", fick värsta feelingen. Lite mer snö bara så är jag på!

just nu håller sanna på och koller om busstiderna går som vanligt, så alldeles snart ska jag packa och kopiera ut massa recept, sen drar jag till tierp. Men kommer nog sova hemma eftersom det är julafton imorgon, vilket ingen har missat hehe. Så kanske bäst att vakna hemma i sängen istället.. väldigt tråkigt men väldigt sant också! jag slänger väl in lite bilder när jag kommer hem :)

godjul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0