fredag, idolfinal!

sov hos sanna över natten till idag så att jag skulle slippa gå upp så tidigt för att ta bussen hemifrån mig. fixade mig och stack iväg till aulan där alla som skulle vara med i lucian hade samlats, värmde upp osv innan vi skulle köra igång. började lussa 08.15, himmel och pannkaka.. gick skit dåligt på mitt solo så jag började starkt att fundera över om jag skulle lägga ner totalt. fick skit ont i ryggen utav att stå också, men det var jag nog inte ensam om heller. dessutom var jennifer lucia och det var hur fint som helst! vi började vårt andra luciatåg 09.15 och då gick dock mitt solo liiiite bättre! efter allt luciande så var det dagens alla möjliga aktiviter. jag hade valt dans så efter lucian drog jag och jennifer till musiksalen där alla våra andra danspolare var samlade. klockan två tog jag bussen till till uppsala med evelina :) drog en sallad på cupido, FETT GOTT. och sen så gick vi på bio. vi kollade på "My best friend's girl", rolig film hehe. hade skit ont i huvudet så vi åkte hem direkt efter filmen istället för att gå runt i affärer och glo lite som vi hade bestämt. så fort när jag kom hem så slängde jag av mig mina blöta strumpor och satte som vanligt på mig mina tofflor, så jävla skön känlsa.. grr. sen gick jag upp på övervåning till mor min och bosatte mig framför tv:n och laddade inför idol! undra vem som vinner? men däremot så lägger jag ett stort careface på det, ehee. tänkte ta mig ett kg ipren och ibumetin och allt vad det finns, så att inte mitt huvud spränger snart och sen tänkte jag duscha i ett år med kokhett vatten, mums vad det låter frästande :) lika bra jag sätter igång nu, har ont i magen också. blä. och är arg.. vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0