lördag

okej, igår kanske var världens bästa men endå sämsta dag? ska berätta så bra och detaljerat som jag kan. here we go!

åkte hem efter skolan för att hämta min lillasyster på dagis. när mamma kom hem tog jag bussen och tåget till barabel. vi beställde pizza och laddade upp med drinkar! Det blev lite snålt med tid till att fixa sig men det ordnade sig allt. Fick springa lite till tåget men det skadar aldrig att röra lite extra på fläsket, visst? När vi kom på tåget var det as kassa platser, men när vi kom till tierp så klev dem flesta av och våra homies hoppade på. Surkärring till tågvärdinna sa åt oss att sänka musiken och dessutom fick vi inte dricka på tåget.. lite surt men som tur var skulle man ju byta till buss i skutskär.

På bussen till skutskär skåla vi en massa och prata med värsta super killen på 27bast, han var cool. Det är alltid samma känsla när halva tierp går till ett o samma ställe i gävle, vi äger skiten bah. fett härligt! När vi var framme vid Maxim så verkade det lite segt si så där. Vi gick runt bakom hörnet och slurpa i oss lite dricka och sen gömde vi det ifall att dom skulle kolla i väskorna, vilket dem gjorde! så vi hade ganska tur.

Det var kanske världens längsta kö till kapprummet, men man kommer ju alltid fram. Gick och kissa nästan direkt efter att vi lämnat av oss jackor och väskor. Redan när man kom tilbaka ifrån toaletten så hade stället kommit igång a little some. Hade skit roligt ute på dans golvet och allt var galet.


Som alltid blir man ju kissnödig, så jag och bella drog oss emot toaletterna. Det var upptaget så vi fick vänta på att gå in. Och då kom några helt okända för oss, och hälsa, självklart frågar man vilka dom är och vad svarar en utav dom? "ja, jag är fonky fresh"! men ja, vi blev hel vilda. Och den andra var brodin, också en rappare. Vem har blivit slagen på axeln utav Fonky fresh då? oj, var det bara jag, förstod väl det ;) Stog och hängde lite med dem och brodin frågar om vi vill följa med till hotellet efteråt, vi trodde inte direkt att dom var seriösa eller så men blev jävligt uppspelta eftersom att det var fonky fresh och brodin, inte trodde vi att man skulle stöta på dom på toaletten liksom, hehe.


Precis efter att vi hade vart på toalettbesöket så skulle alla rappare uppträda. vi fick värsta parkett platsen i fönstret och vi stog där under HELA uppträdandet och dansade, jag svär på allt att det var skit jobbigt. Och när dom var klara så sa dom "vi vill ge en applåd för tjejerna i fönstret!" haha, wooho. Och mitt under spelningen så kommer fonky fresh fram och ba "Ni ska med till hotellet va?" MEN VA, VAR DOM ALLVARLIGA. haha, helt sjukt. När dom hade uppträdit klart så skulle vi gå på ännu ett toabesök och då kommer dom fram och frågar om vi ska med dom upp i backstage, och det tackar man ju inte nej till, och där uppe fick vi ju en egen låt av självaste motti. Lägger ut texten imorgon (6)

Drog ner till dansgolvet efter ett tag och då hade exakt ALLTING spårat. Några idioter hade tagit sig bakom kapprummet och stulit massor av jackor, och hade dom inte ockuperat jackorna så hade dom tömt alla fickor, det enda som låg kvar i mina fickor var mina nycklar. så vid halv ett stängde dom av det och det var kaos, verkligen kaos. Några ännu mer idioter gick på mina vänner och muckade när jag inte var där, och det var ju tur för dom kan jag ju säga för annars hade dom åkt på en chottablängare! :) Ringde polisen hur mycket som helst men dom ville ju aldrig dyka upp heller. Men efter ett tag ringde våra polare till taxin som kom och hämta oss och lämnade oss på hotellet.

Kuddkrig är roligt och dom beställde säkert 60 hamburgare, helt galna och hungriga. hade massa roligt även fast fonky är lite väl läskig, hahaha. Vi somnade väl runt 6tiden och skulle gå upp vid 9 igen, vi var skit trötta helt enkelt. Tog bussen till finnböle och så kom johan och hämtade oss! Så när vi kom hem var vi tvugna att vara barnvakt och mamma lämnade in min kamera och det var bara minneskortet det var fel på så nu är den i funktion igen. Bels mamma kom och hämtade oss eftersom att idioterna hade tagit våra busskort. Köpte massa godis och städade, filmade in as roliga videosar och sen satte vi igång med att lana. Så här sitter vi.

Jag och bella är kär i en viss persons utseende och varje gång vi tänker på honom får vi värsta ryckningarna och typ börjar skaka, hahah. helt sjukt! men nu ska vi fortsätta med vårt lanande, det blev ett långt inlägg men det är det värt som fan. CHAOI AMIGO, HOPPAS NI HADE DET LIKA KUL SOM JAG.


Kommentarer
Postat av: isabellaaaaaaaa

alltså, det så jävla nice!

2008-12-07 @ 01:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0