man lär sig av sina misstag, åtminstone jag


godjul alla. fjärde advent idag förfan! julafton på onsdag, fett tråkigt.

hursomhelst. tänk först och prata sen, lär er av era misstag och behandla andra som ni vill bli behandlad själv. lite utav det där ska jag ta åt mig av (och även ha som nyårslöfte) och sen tycker jag att vissa andra ska ta åt sig också. man ska inte kasta skit på andra om man inte kan ta tillbaks den och så är det. jag är väl kanske inte den enda som behöver äta några pepparkakor? det är ju somsagt julafton på onsdag.

på tal om ingenting Secondhand serenade är kanske det bästa bandet som finns. lyssnar på deras låtar om och om igen, speciellt Fall for you och Stay Close, Don't Go! hur bra som helst verkligen. saknar redan min sanna, jag måste faktiskt säga att det är hur tråkigt som helst att ligga i sängen helt ensam om kvällarna, känns som att hon är den enda jag har kvar just nu också sattee... hahaha, vännen då. "vi har bara varandra" kanske tillhör mig o sanna ändå... mmhm, så är det. nu hade jag tänkt att slå på Jönssonligan, inget annat såklart ;) och mysa lite med moi, lyckat va? godnatt :D

Kommentarer
Postat av: sanna

jag tror att den passar oss bra.

vi har bara varandra, nanan! osv

vi får leka mer och mer på lovet och vi ska till bälinge. älskar dig skrutt

2008-12-22 @ 00:45:34
URL: http://http://www.sannaks.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0