måndag

somnade typ halv tre igår, så var skapligt trött imorse när jag skulle stiga upp :) tog mig iallafall till skolan, men det var himla jobbigt. på lunchen gick jag hem till efterlängtade sanna som har varit i thailand i två veckor, GISSA OM HON VAR BRUN. blir avundsjuk! var där tills skolan slutade, alltså till klockan två. sen fick jag springa hejvilt till bussen. hade glömt bort att jag inte hade nå busskort (eftersom idioterna stal det) så var tvungen att springa som en idiot genom skolan och hämta ett intyg, men hann med bussen som tur var. har kopierat ut hk uppgiften nu, skönt att den är klar.

men tänkte runda av med att ge ett stort grattis till lillesyrran wilma som fyller fem år idag. grattis! så idag blir det käka massa tårta och kakor med la släkt och försöka se glad ut och sen plugga all night long, by bye lång kalsong

förresten, har glömt min kamera hemma hos bel. men fick ett jätte fint navelnsmycke av sanna, så fort jag fått tillbaka den så ska jag knäppa kort o lägga upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0