måndag

jag är smart och ställde klockan på 07.15 istället för 06! :O fick dra på mig kläderna fort som attan och kuta till bussen, för vi kan ju alltid låtsas att jag gjorde det. gick faktiskt väldigt långsamt och fridfullt och fick bara springa några meter.. kanske 5? hehe, jag hann med bussen iallafall och den var lika proppfull som vanligt! var på ganska dåligt humör på morgonen och erik gjorde det inte bättre när han började bråka, grr på dig!!

 vi hade träning efter skolan idag igen, det gick bra men jag tror nog vi behöver massa träningar ändåå. när jag kom hem åt jag sjukt mycket mat, fett hungrig. men så går det när man ställer klockan i fel tid amina! men just nu ska jag skriva en recension och försöka börja på uppsatsen på demokrati & diktatur, SÅ KUL.. nej. och sen har man ju två prov att plugga till också, kan det bli värre? men kvart i sju SKA jag kolla på julkalendern, så då får jag mig lite vila.

 förresten så trodde jag att snön skulle försvinna på två veckor men det tar nog bara nån dag till, kan inte snön stanna istället? annars är det ju ingen idé att den kommer, nu får den ta och stanna!

PÖSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0