många ursäkter!

haha, hujeda mig! det blir hur många ursäkter som helst för mig för att jag bloggar så lite. kommer inte ens ihåg vad jag har gjort den här veckan men har iallafall inte varit hemma speciellt mycket. drog till sandra lite senare på julafton och sov där två dagar, på fredagen följda sanna med oss in till uppsala på en liten shoppingtur. efter det åkte jag hem och då kom eve och hälsade på, mycket bra eftersom hon är borta i järvsö hela lovet :( på lördan åkte jag in till valbo och shoppa lite till och det var tom så att jag hittade min nyårsklänning! hade riktigt tur! på kvällen drog jag in till gävle igen med fanny och bella på fest, sen blev det taxi hem och massa mat, mums. och igår så följde jag bella hem och där bjöds det på pizza. och idag fick man hoppa ur sängen tidigt för att hinna med tåget till stockholm som gick 09.15. dock hittade jag bara jeans leggings, men det var iallafall vad jag sökte så jag är nöjd!

oj, jag kom visst ihåg vad jag gjorde ändå :D heheh! brau. slänger upp lite bilder ifrån förraveckans och veckans händelser.

det var julafton i huset!


finns det inga platser kvar inne på donken får man sätta sig i ett hörn i uppsala! haha :)


fest i gävle med turturduvor, jätte trevligt.


träffade ju mikael såklart!


tror bella råkade ut för något igår? heh


och sen blev det en, som bella säger, stockholmo idag! mysigt!

jag ska försöka ha mer tid åt bloggandet, men det är svårt att ha tid när man är ute på nya äventyr varje dag. det är ju lov trots allt! hehe. nu ska jag försöka planera lite med bella inför nyår osv. ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Bel

men baby, vi måste bli seriösa nu med det här bloggnadet. Vi ska ju bli stenrika x)

2008-12-29 @ 21:44:41
Postat av: Amina

hahaha, juste ;) och tjäna 70lax i månaden!

2008-12-29 @ 21:54:03
Postat av: Amina

hahaha, juste ;) och tjäna 70lax i månaden!

2008-12-29 @ 21:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0