men en till onsdag, ja

åhå, skönt att vara klart med en utav SO uppsatserna. buhu, en kvar alltså. men den gör jag nästa vecka, för den behövdes inte vara inlämnad den här veckan. so whats left? hums hums. orkar inte ens tänka, varför tänker jag på det för? nu är det fritid och jag ska inte fokusera på skolan.. men det var ju inte speciellt smart sagt eftersom allting hänger på det. när ska jag bli smart? undra om jag ska börja imorgon, har försökt blivit intelligent gång på gång men tror inte jag lyckats precis.. och ellen påstår att jag har dålig humor men egentligen så är det ju hon som har det eftersom hon garvar åt mig :) hon är inte heller så smart faktiskt.. kom jag på nu. smet däremot, hon är smart.

kovänner, den ena spelar tibia och den andra kör på hårt i sängen.
kom på att båda gjorde det, men orkar fan inte ändra.

nu ska jag gå iväg till garaget och ha sönder stämmbanden lite, skrika ut alla aggritioner så att jag nästan skiter på mig, sen ska jag ringa hit en vän som kan torka upp det.

- alla barnen drack fanta, förutom ola han drack cola!
- varför sa du inte bara låla så hade du kunnat sakt cåla istället för cola?
tillägnad för dig bella, yoou remembah? "där är min dator, dääär "

fan vad jag älskar mina vänner, fick värsta feelingen nu :) haha men hejdå!

Kommentarer
Postat av: smet

jag e inte så smart ;o

HAHA jävla tjat om tibia? de e fan som att sitta inne på msn

2008-12-10 @ 23:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0