new upgrade

haha, såja. vet faktiskt inte vad jag har hållt på med eftersom att jag inte har uppdaterat bloggen :O glömde nog bort den där ett tag, haha.. but now i'm back :) när jag åkte hem med bussen idag så somnade jag, var så sjukt trött. och när jag vaknade så upptäckte jag att bussen stog still och att vissa klev av och då kollade jag ut och tyckte att det såg ut som min hållplats, så jag skyndade mig ut as snabbt! och när jag har klivit av bussen så innser jag att jag är på andra sidan bron, ca 2 km bort ifrån mig? fyfan vad jag blev less.. var så jävla hungrig och trött, men det var ju bara att börja vandra. och när jag var typ 50m ifrån mitt hus kommer mamma i bilen, följde med henne till ica och köpte lite sockerrika saker så att jag skulle kunna plugga för fulla muggar. Så när jag kom hem slängde jag mig i sängen nästan direkt och dykte ner i böckerna, och sen har faktiskt skrivit två uppsatser! eller okej, en uppsats fin slipade jag lite bara och den andra vet jag inte ens om jag kan kalla för uppsats? den var väl ca 20 rader lång och gick ut på att beskriva hur jag tänkte när jag hade ritat ett korsningsschema.. men nog om det, ingen är intresserad. ska fortsätta läsa på tills kemi provet som vi har imorgon iallafall och sen ska jag nog dricka oboy och kolla på titanic, skönt att bara chilla med livet. har knappt tid till en dator känns det som nu.. hursomhelst: hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0