nytt nummer, men inga knäck!

hör upp allihopa! jag har nytt nummer. idag på posten så kom det ett tele2 comviq startpaket som jag inte ens beställt? och det stog ju tom mitt namn på det.. nån tyckte kaanske synd om mig eftersom jag fick lida med Glocalnets kontantkort. iallafall, hojta till om ni vill ha mitt nummer så ger jag er det och jag får erat. fett bra.

åkte med mamma till ica för att köpa ingredienser till knäck! det är så jäkla gott och nog det bästa med julen. fattar inte varför man inte gör det året runt, muums. iallafall, det ska ju kokas upp innan man häller i mandel, kanske ca 20-45 min tills det blir en seg smet. och mitt stog i typ en timme utan att det hände något och jag hade inte gjort något fel heller. så jag fick slänga smeten åt helvete.. jag som hade lagt upp hela 100 små former :( synd om mig.



så efter en timme stog man där utan knäck och tomma formar. men shit happens (och kanske lite väl för ofta). men det är sånt som man får räkna med i livspaketet. har inget bättre för mig nu så jag tror nog att jag ska skrika sönder halsen lite.. är sugen på att sjunga
so c ya ppl later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0