om man får drömma..

.. så skulle jag och bel bli skit seriösa med våra bloggar och tjäna 70tusen i månaden precis som Blondinbella och Kenza! vi vill bli stenrika och gå på stureplan varje dag! okej, nu nu tog jag i lite för mycket! skippa stureplan så är vi på rätt spår igen.

jag tänkte kalla mitt eget rum för lya, men jag kom på att det är ju en bostad på ett mer djurvänligt ord! så det kan jag ju verkligen inte använda.. nu har jag iallafall duschat och städat lite på mitt rum. tänt ljus också! har ju inte varit hemma helt själv om nätterna dom senaste dagarna (eller så har jag sovit borta), så jag har prompt bestämt mig för att vara skit fet och onyttig! det var så längesen jag fick sitta på en hårdstol, ensam, trött och jätte mätt, så jag kände att "näej, idag fan gäller det"!


jag tänkte stå ut lite med solglajjer! gott nytt år på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0