onsdag

var hemma hos sanna och hälsade på igår igen, sov kvar och hade det mysigt :) riktigt seg i skolan idag faktiskt, riktigt besviken. jag och ellen fick bara G på kemi provet! det måste vara helt omöjligt eftersom att jag kände mig skit säker på nästan alla svar. FUCK LUDMILA! sen sa hon att mina och ellens svar var helt identiska också, var nära på att jag gav henne en käftsmäll.. tur hade hon. jag och ellen, busiga och dumma som vi är, sket i so:n och köpte mat och solade istället, det var jätte gott och som vanligt riktigt klantigt men roligt. jag kan nästan inte förstå hur två personer kan hitta varandra och ändå matcha som handen i handsken (jag älskar ellinor)

klockan 13.00 var det träning i aulan med lucian och det slutade tre så nu är jag hemma. inget mer plugg för resten av veckan och det är sjukt skönt, däremot har v i en jävla masa uppsatser så jag kanske ska börja skriva uppsats istället? korkad amina. är så lättad över att ellen har hållit med om att micke är snyggast i världen så nu kommer jag kunna sova skönt och kanske kanske drömma läskiga drömmar.. dom brukar ta mig vart som helst, det vet mina vänner.. hmm!




Kommentarer
Postat av: ELLINOR

sööt du är stumpan, jag ska äta dig med jordgubbar imorn bah! <3

2008-12-10 @ 20:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0