söndag

jag är fett full de kanske är för att jag har blandat vodka med redbull, gumman du är sexig så du är välkommen till mitt hotellrum. ärligttalat, hållkäften de sög kuk, kom med mig och du kommer få göra saker du aldrig gjort förut! jag lägger det softer nice, gumman du är katt men har hört att du diggar det skönt i doggystyle! shit dina ben dom är fett med fina, gumman låt mig ta dig i 69an. jag är tjock och fet jag basar dig och din kompis med, jag rappade det där bra dom två va-va-vavackraste i stan. för jag glider i in med spermiga ben. du leker sur men jag får hela tiden henne att le, tror det min vän men hon log nu igen! jag tar det lugnt och sitter och softar och tar en klunk, *hemlighetsstämplad* är min msn, men sprid den inte, för du vet att det är bara snygga tjejer som du som vet hur man suger en bra kuk!

som jag lovat, där har ni låttexten. lanade med bellan igår, spelade lite blip emot varandra! vem fan då? eehee ;) smaskade i oss pannkaka och hade allmänt fett kul. men vid tre tiden tröttna vi och sov fett. vaknade vid ett imorse och jag åkte hem runt fyra, ska börja plugga nu. har väl kanske 5 uppsatser att skriva.. fyfan. plus ett prov! jag kommer dö innan klockan är sex (om en kvart alltså) kanske bäst att jag kommer igång så att lärarna upptäcker att jag faktiskt försökte, hejdå :)


brodin är snyggast och dom andra är coola!  en bild ifrån fredags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0