soon my ellinor is here

ska om ca 10 min gå till busshållsplatsen och hämta ellen :D myskompis, detta ska bli trevligt även om jag inte är på topp humör. och dessutom vet jag ju redan att hon kommer få mig att bli superglad så jag har inget att oroa mig för. fyfan vad vi ska floska i oss massa onyttigt idag, det är så sällan vi är så vi får ta igen allting ;) hehe, fettovän

måste sova tidigt ikväller iallafall, ska upp klockan fem för att sedan ta 06.20 bussen till skolan och ha genrep innan vi visar upp den för kronan + vänner och familj då (såklart). är hur trött som helst nu iallafall, så det blir nog ingen match med att somna tidigt.. eller jo, förresten, ellen ska ju sova här satte.. men vi hörs :) hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0