Tagged for the New Year!


godmorgon! bella ringde nyss och väckte upp mig ur drömmarns värld (hahahah), snäll flicka. Hon är just nu i uppsala och letar efter exotiska lösögonfransar till oss! jag bad henne köpa genomskinliga strumpbyxor också, hihi.

jag har värsta lusten med att gå upp och ba äta värsta frullen, men kan jag det? näej, för vi har så jävla äcklig mat jämt. blir besviken.. nästa gång dom ska handla så är det JAG som håller i pengarna och kundvagnen, det säger jag ju bara.  men påtal om mat! jag är så jag grymt taggad inför nyår med tjejerna, ska bli jätte trevligt.

men nu fick jag min mat-feeling igen så tror jag ska springa upp innan jag börjar käka på soptunnan! julmust är gott. hejdå människor!

Kommentarer
Postat av: Bel

Du och din jävla julmust! :D

2008-12-30 @ 18:03:36
URL: http://isabellajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0