tisdag

skolan är jobbig, det är allt jag har att säga. efter skolan så var det träning som vanligt. det börjar gå som det ska nu! mindre bra kanske var att min kamera gick sönder och jag vettefan hur då. efter träningen åkte jag hem till evelina, tur att jenny var där så att hon kunde hjälpa mig med musik läxan :) nog har jag lärt mig några ackord och noter allt, hehe. vi fick stå för maten och kyckling är inget jag skulle vilja ta i när det var rått iallafall.. höll på att spy. men gott blev det, haha! sen baka vi kladdkaka (inget ovanligt hemma hos evelina hahah) och pluggade, eller.. vi försökte iallafall! :D sen skulle jenny duscha så jag och evelina sjöng karaoke och var bäst. lite senare hoppade jag och evelina också in i duschen. jag låg i en liten krubba och lekte jesus, kände mig hederlig + att jag hade en jävla badmössa på skallen så det såg ut som att huvudet hade fastnat när jag skulle födas.. eller nått liknande. såg förjävligt ut, första och sista gången jag använder badmössa :)


en bild ifrån när vi var i aulan! olla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0