torsdag

hur trött var inte jag i skolan då? puh. skit jobbigt! jag och ellen sket i NO lektionen, "vi var på ungdomsmottagningen idag igen " haha. gick till ica och köpte kladdkaka, mums <3 sen lag vi oss i solariumet och mina tår lös som aldrig förr, riktigt vackert må jag säga, LYSANDE! (I) hehe i got ya ;) efter skolan var det iallafall luciaöving men var bara där tills klockan tre och då stack jag iväg till aulan och hjälpte tjejerna lite och gick igenom allting och kom på en ny idé som vi skulle göra, greejt! tog fyra bussen hem, lina och johanna följde med, johanna lånade lite kläder tills imorgon eftersom hon anser sig själv som "fattig på kläder ", även fast jag tycker att hon har de snyggaste kläderna typ? ehe weird. när dom stack gick jag upp till mamma och kika lite på julklapparna, grr. sitter här igen och pluggar på musiken men kände bara att jag ville blogga av mig lite, och snart börjar julkalendern så tills dess har mamma laddat upp med bullar, MUMS. sen blir det ännu mer plugga och plugga ännu mer efter det.. förresten, nämnde jag att jag skulle plugga? och efter det ska jag plugga, och plugga igen, jag undrar om jag sa att jag skulle plugga? okej: nu tror jag att ni fattat hur mycket jag ska plugga! ska fortsätta plugga nu så, asta la vista ge mig en kvista

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0