upg; måndag

hm.. jag känner mig lite osäker på julkalendern i år faktsikt. Har proppat ner min väska med massa roliga saker tills på träningen imorgon efter skolan, haha roligt :) och sen har jag bara häckat framför den här burken i flera timmar. Har pratat med dem dära fotograferna som pratat med mig i två dagar nu och velat att jag ska vara med och fota i Victoria Secret's underkläder, jag blev glad aha? värsta grejen. och nu har jag suttit och pratat hur mycket som helst och sen säger en utav dem: förresten, jag har glömt en väldigt viktig fråga. Hur gammal är du? och jag svarar ärligt och säger att jag är femton och där rök den chansen.. haha! dom hade en policy på att man var tvungen att vara 18.. tråkigt för mig och även tråkigt för dom, sa dom själva. men det hade ju varit kul att vara med om jag ska vara ärlig, men idag har jag ENDAST fått min bokrecension gjord, good amajna. tur att jag ska hem till evelina imrogon så att jag kan träna lite på musikläxan som går ut på att lära sig massa noter och acord.. jobbigt! nu måste jag hoppa i sängen innan jag slår huvudet i tangentbordet. chaoi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0