onsdag

jag gjorde nyss nånting väldigt gulligt! fick nått mail om att jag hade vunnit en t-shirt, och man fick styla t-shirten hur man ville tex välja ett foto som man ville att dem skulle trycka på den, och då slog det mig att jag skulle ha en bild på wagge som jag alldeles nyligen gjort i ps som blev jätte rolig, så jag frågade honom om han ville ha en sån tröja och det ville han ju såklart, så nu är den beställd och jag är jätte lustig och snäll :*


här är bilden som ska vara på tröjan, haha!

har iallafall suttit och spelat på ett minipiano ett tag nu och skrivit in allt som kommer på musikprovet på datorn istället, mycket lättare att plugga då än med ett papper i handen, då känns allt så nedstämt! kom på att jag vill ha en gitarr i julklapp, inte för att jag kan spela eller så men skulle gärna vilja : ) näej, men om man kanske skulle börja plugga på so:n? jag har ju inte bara musikprov satt säga.. hela veckan är fullspäckad med prov och uppsatser hit och dit, sjukt jobbigt. Så nu ska jag plugga klart på musiken, sen ska jag slå upp SO boken och efter det ska jag börja skriva lite på uppsatsen vi har i HK och sen hitta mer information om Demo. och diktatur så att jag och ellen kan skriva en uppsats om det, det låter frästande va? förstår det. ha en trevlig kväll, bye espanola

förresten, vi ska lämna in min kamera på lagning.. har knappt haft den en vecka -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0