fredag

när jag vaknade upp hos ellen kände jag bara för att dö. sjukt trött! men vi drog oss upp och iväg till skolan. vi va så jävla trötta så vi var tvugna att lägga oss i vilorummet. vad händer? Jo vi somnar, och missar vår andra lektion också.. aff. Tur i oturen är att vi vaknar precis till engelskan eftersom vi hade prov. Provet gick helt okej faktiskt. var värsta litet prov också, ehe.

 Efter skolan åkte jag hem och sminkade mig lite och packade ner alla saker jag skulle behöva i väskan. Var bara hemma en timme sen skulle jag iväg igen. i tierp mötte jag upp johanna och på tåget till uppsala satt ellen. det hände massa roliga saker :D haha, trevlig resa var det. väl framme i uppsala kom sandra och efter ett tag kom lilla bel skuttandes, hihi. Stack till bion direkt och hämtade ut våra biljetter och sen, hungriga som vi var, skyndade vi oss till mcdonalds och åt mat och det var jävligt skönt! det hände en grej som fick det att hugga i hjärtat på både mig, bel och ellen.. kära hjärtanes! när vi var klara så drog vi iväg till bion igen. jag och ellen hade ju reserverat platser över internet vilket kanske inte var så smart. både jag och ellen trodde att raderna högst upp var högst upp irl också, men de är ju längst ner egentligen så vi fick alltså sitta LÄNGST ner och våra vänner blev inte speciellt glada på oss, hahahahha. det var hur kul som helst. Men vi flyttade oss upp några rader, hela salen var inte full vilket var tur.

Vi kollade hursomhelst på Twilight och filmen var braaaa. Den får fyra A:n utav mig! den var läskig, rolig och romantiskt på samma gång.. värsta comboon :O sjukt bra film iallafall. När filmen var slut hann vi inte med första tåget så vi tog oss tid att gå in på nån godis affär där Kronprinsessan hade varit. Ellen says:- VA? har Victoria Silverstedt varit här? hahahaha. det är lite skillnad på henne och kronprinsessan, men det är bra ellen. YOU GO GIRL!  vi fick iallafall ihop en stor påse godis för 85 spänn, nam nam :DD jag, ellen och bel sov hemma hos självaste bel. Kollade på nått avsnitt ifrån One tree hill och det var mysigt även om vi alla halvsov! sjukt rolig dag, i like.



haha förresten. på den sista bilden håller bella i en tidning, och jag slängde den på stolarna bakom oss och sen upptäckte vi att det var nån som satt där? vi börjar asgarva såklart, och sen säger bella att det var hennes tidning och jag trodde bara att det var en random som låg där när vi satt oss där, och då tvingade hon mig att hämta tidningen igen :O så jag kröp ner på golvet och tror ni inte att tjejen har sin fot på tidningen? och jag rycker tag i tidningen och slänger upp den på bordet och vi kan inte göra annat än att garva ihjäl oss. och ännu roligare var det när bella berätta att det inte ens var hennes tidning :( hahahah. INTERN SKÄMT, JOHANNA :O

Kommentarer
Postat av: isabellaaa

hahahahahahahhaha, skrattar fortfarande

2008-11-30 @ 21:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0