Fredag

ännu en fredag kommen :P hehe! idag var jag så jäkla trött i skolan så att jag somna på so:n, då är det galet.. men det kan ju hända att man inte kan sova på nätterna pga vissa själ.. tråkigt jo! jag åkte hem med 11.05 bussen med emma. vi orkade verkligen inte vara kvar och hungriga var vi också. Fiskgratäng i matan och på hkn (som var vår sista lektion) var det fisksoppa, kände för att spy så fort jag tänkte på det wäk. home to my place och proppa i sig kladdkaka och mat, muums. sen tog vi en liten powernap och det var jävligt skönt. när emma stack hem hände det inte speciellt mycket, idol slutade precis och nu ska jag väl antagligen sitta och häcka framför datorn tills utslagningen börjar. hade bra gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0