lördag

lyckad kväll igår :D jag och emma drog till hållnäs på halloween fest och själv var jag utklädd till stekare (H) det var coolt. massa trevliga och roliga människor! jag hade skit kul och ett stort tack till dom som anordnade det :) kom hem runt fyra inatt, stukad fot igen men det var det lätt värt! massa uppsvälld, men det blir nog bra snart. och min pumpa edmudd försvann :( tråkigt men sant, han var ju så fin.. inte!

har inte så mycket mer att berätta eftersom klockan endast är halv tre (snart iallafall) och jag bara har suttit här. men lite bilder kan jag väl bjuda på, enjoy


han och jag var utklädd till samma sak hehe

naatha snygg och emo!!

det gick villt till för batman :O

mi and indiana! haha nej nu får det räcka, mer bilder finns fortfarande i min bdb. puss!

Kommentarer
Postat av: natha

nej inte snygg men emo :D

2008-11-06 @ 22:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0