måndag

nu är det måndagmorgon igen! och snart är det dax för skola :) men vad gör man när man är dum nog och går upp liiite för tidigt? absolut ingenting. för det finns ingenting man kan göra åt saken, hehe. gåtarn! men det är mysigt lite sådär på morgonen, tända ljus, massa snö och julmusik.. fan vad jag längtar till julen! då blir det ju storshopping med tjejerna precis som förra året! najs, kan inte vänta. och påtal om mina tjejer, vilken muusiig helg vi ska ha. japp, puss på det. och jag är SKIT rädd! GAAH! dör. det låter som att nån blåser i en visselpipa INNE i vårat hus och jag är den enda som är vaken?! håller på att skita i brallorna, och nu ska jag liksom gå upp på övervåningen och vara helt själv? fyfararo, well. om jag dör så tar jag ett farväl här och nu

Kommentarer
Postat av: isabellaaa

hur kan du gå ut i det här vädret, hoppas att du fortfarande lever !!

2008-11-24 @ 10:24:23
Postat av: aminaa

im still alive baby :)

2008-11-25 @ 15:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0