måndag

hej tja hallå. jag sov hos sannu inatt och vi hade en trevlig eftermiddag + natt! : ) kom försent till skolan, men det skadade inte hehe. efter gympan hade mitt skåp blivit inslaget för tredje gången den här terminen, puuh. så less jag blev! hämtade kent och han öppnade det. efter det gick jag på lektion och sen var det ingenting mer med det. när skolan slutat ska jag gå till mitt skåp och då ser jag att de är insparkat IGEN. och vem inte det om inte Robin Persson som har slagit in det alla jävla gånger!? jag blev galen såklart, så nu ska jag fanimig anmäla honom för vandalisering. för dom som inte vet är denna pojke en dryg jävla satmara som går i sjuan och beter sig som en 5åring. han kan varken prata eller bete sig. ibland undrar man verkligen vad vissa har hjärnan till, ja robin har den inte till för att tänka iallafall. och inte nog med det så kommer den drygaste turkjäveln på hela jorden och ska mucka. ett huvud kan koka på riktigt och jag skojar inte! det är en sån jävla stor synd att min pistol är av plast för annars hade jag fan skjutit den jäveln, robin med för den delen! jag är så jävla arg. egentligen är han bara så jävla skämmig, och det är inte bara jag som tycker det. jag vet inte om jag ska skratta eller gråta men jag har fan fått nog av idioti nu. som plåster på såren följde evelina med mig hem, det gjorde mig glad eftersom vi inte träffats på ca två veckor! jag skulle bjuda kvinnan på lite panpizza och trodde att vår micro var sönder. (den har varit helt cp och man har varit tvungen att ha dubbla tiden på de som skulle värmas) men eftersom att den tydligen (?) var fixad och vi hade den inne på 8min så blev den GANSKA bränd, hahah :D jönssonligan på styva linan blev det också även om jag typ halvsov, men det var skönt hehe :) nu ska vi utnyttja vår sista tid innan evsan ska dra sig hemåt. puss och ha det bra, hoppas inte ni råkar ut för sånna personer som jag har stötit på. dom borde avrättas! hej

Kommentarer
Postat av: Drygaste turkjäveln ..

Japp .. Det är jag det ! Drygaste turkjäveln !! WOHO! Fan va skönt.. Är det verkligen jag som skämmer ut mig? Förresten den sista gången var det inte robin som slog in det var jag. Skaffa lås förresten <.<

2008-11-11 @ 13:47:09
Postat av: Anonym

Bra gjort amina !

2008-11-11 @ 15:42:22
Postat av: amina

men din dumma jävla fitta. du är fan stor som ett hus men 14 år, har du inte tänkt på att gå ner i vikt nån gång? även om det var du som slog in det, så sa robin att det var han, så du är lite efter. du kanske blev skit lycklig av att sparka in det?

2008-11-11 @ 18:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0