onsdag

mi is kind of bussy! har vart i aulan två timmar efter skolan varje dag för att träna till showen. men imorgon och på fredag blire inge sånt eftersom nån annan har bokat, grr på dom. så nästa vecka blire hård träning, då är antagligen alla remixar klara också men inga hemligheter avslöjas häär :O ehee.. var iallafall med sanna igår, det var mysigt men det blir som alltid samma visa igen, drygt. vi pissar snett på dom :) och i måndags satt jag bara hemma och pluggade på bild provet som vi hade på tisdan, och det gick suvveränt. men nu har ju snön kommit och jag tror ingen missat det? det blir alltid lika halt och speciellt med mina släta skor. ramlar hela tiden, den här vintern kommer bli fett ostabil! men nu kallar maten på mig, så vi höörs. hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0