onsdag

hey ppl! kemi provet var skit, vår lärare är iallafall inte ifrån planeten jorden. Jag lovar och svär på mitt allt att hon som MINST är ifrån mars. hon är helt jävla bombad helt enkelt.. vet fan inte om jag vart med om nått värre :) hur kan man ge prov information på 12 frågor och sen ställa 16 frågor på provet plus att 9 frågor var ifrån dom instuderingsfrågor vi fick.. helt enkelt skit blåst. så jag kan ju säga såhär för att göra det hela kortfattat: bye bye mvg i kemi.. skit påse! påtal om påse, idag på so:on pratade vi om framtidsplaner och jag och ellen kom fram till något helt otroligt. När vi gått ut skolan ska vi göra ett humor program som ska heta "en påse nötter" och som ska vara lika roligt som "Hey Baberiba"! Fyfan vad nice det kommer bli.. jag och ellen på tvn bah, skit roliga. Kan redan tänka mig omslagen i tidningarna.. "Amina och Ellinor som tog televisionen med storm. Hela 11 miljoner tittare!" ahgud, vilken känsla. jag längtar ja! nog om det. mamma är i stan UTAN mig.. men hon ska köpa en kamera till mig och det gillar jag ;* men som ellen själv säger, här föds inga barn och jag ska plugga. chaoi amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0