söndag

 tjofräs, hahah :D helgen har varit suuper. tillbringat den med kanske dem bästa på hela jorden?

fredag: började med skolan såklart och efter den åkte jag in till uppsala med ellen och inhandla lite :) vi åkte tillbaka till tierp med sex tåget. där mötte vi upp fanny och bella.  ellen åkte vidare hem. jag, bella och fanny gick till öppen scen och kollade, träffade trevligt folk :) när de va slut så åkte vi till jens. mysigt, hihi! vi åkte hem till mig med elva bussen och sov hårt! (min säng är inte mjuk)

lördag: fanny  åkte hem tidigt på morgonen för att mata kaninen, hon är nämligen kaninvakt :D hahah. halv tre åkte jag och bella hem till henne och donade. gjorde middag och städade, tände säkert 100 ljus och jag skojar inte!! halv sex kom pinglorna själva, ellen och fanny. bella hade bjudit oss på middag söt som hon äär :D det var gott med mat, och det är roligt att snusa, dör haha! sen kom bellas mamma hem och bjöd oss på en shoot, najs. sen drog vi in till tierp och träffade roliga människor och var ett tag på unkan. när det stängde åkte vi tillbaka till bella och soov.

nu är det söndag och min helg har varit bra :) tomtegröt är gott och jag vill faktsikt ha jul, väldigt ovanligt utav mig. jag är lite smått deprimerad och därför ska jag kolla på jönssonligan nu! olla

Kommentarer
Postat av: ellinor

hahah tjofräs xd

2008-11-09 @ 17:12:03
URL: http://elliinorjansson.blogg.se/
Postat av: isabella

tjofräs , jag gillade helgen!

2008-11-09 @ 19:40:26
URL: http://isabellajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0