söndag

vaknade upp vid ca tiotiden med en sandra brevid mig. kuligt! tog oss en frukost med broder kevin :) - mackor och oboy, inget slår det! sa jag innan sandra spillde ut oboyen och kastade mackan i golvet.. sandrasandra! på förmiddan drog vi oss ut i snöyran. vi trodde att det skulle vara skit kul att gå ut i snön och härja men det var så jävla tråkigt så att vi var tvungna att låtsas att det var kul att sparka en boll i snön så att vi kunde skratta, annars hade det ju vart fett ovärt att gå ut om man inte ens hade roligt. när vi gick in igen blev det en snöhög även inomhus, deni. och i brist på annat kan man alltid leka kamasutra, väldigt tidsfördrivande faktsikt! fast nu har sandra åkt hem och jag har det tråkigt. väntar på att mamma ska komma hem med en ny nätverkskabel så att jag kan flytta min dator till mitt nya skrivbord som är några ynkla meter ifrån mig, men min dumma bror är så IQ befriad så att han tar med sig två nätverkskablar (båda styckna långa) hem till sin nya bostad, så hon är där just nu och hämtar en till moi. najs! då slipper jag sitta vid detta ruckelbordet. skönt att rummet börjar komma i form faktsikt, lite mindre skönt är att vi har prov i kemi veckan som kommer och jag har varken boken eller sidorna vi ska plugga på! GO AMINA.. och jag ska ha mvg i det? lycka till med att ha det kvar. det kommer sjunka till botten, och det fick mig faktiskt att tänka på en rolig historia:


Amerikanen stoppade ner kuken i vattnet och sa:
- aa, som jag trodde! 30 grader!
- japp! sa de negros, och 140 m djupt!

kul va? hehe. men nu ska jag sysselsätta mig med annat, so hello goodbye.


Kommentarer
Postat av: ellen

hahah du är så dålig stumpan :D

2008-11-23 @ 20:29:45
URL: http://elliinorjansson.blogg.se/
Postat av: amina

varför är jag dålig? jag är fan bäst ju :)

2008-11-23 @ 20:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0