söndag

klev upp klockan nio och tog kvart i tio tåget till tierp med emma och sen bussen själv hem till lilla ödefors. Hände något som inte fick hända på bussen och jag blir arg arg på mig själv.. åh. Luktade nybakta bullar när jag hem, åh så gott. Hade inte suttit vid datorn på as länge så att sätta på den var det första jag gjorde (det får inte misstolkas)! Nån antohny hade addat mig och började fråga mig om jag hade nån modell erfarenhet och sen berättade han att nån hade tippsat mig till honom om att bli modell för Victoria Secrets underkläds kollektion. WHAT LIKSOM? har nån tippsat mig? oj, tänkte jag. Berättade att jag var jätte kort och liten men det tyckte dom va "perfekt"? För i bilden ska det vara en liten tjej så att själva killen ser jätte stor ut tydligen.. nu ska jag få vänta ett tag och sen ska dom höra av sig igen. MEN VEM FAN HAR TIPPSAT MIG? blir galen, vill veta. grr. Och sen loggade sanna in på msn och jag blir jätte lycklig, saknar den argbiggan något otroligt, kom hem nu.. snälla? nu ska jag trycka ner några bullar i ugnen (fan vad jag fick till det) gott, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0