tisdag

är hemma hos sanna nuja! klockan är snart 23.30 och det har hänt saker idag som skulle räcka året ut. kan börja med att jag gick hem till sanna efter skolan, vi satt mest i sängen och var besvikna, men det krävs ju två för att starta ett bråk trots allt! synd bara att folk ska lägga sig i.. dom som vill kan ju ta åt sig. jag och sanna lyckades få våra mungipar högt upp i taket iallafall, haha :) vi började diskutera om ordet "mest" och att man inte kan säga "jag älskar dig mest" till flera än en person men sanna var HELT emot mig och ropade på sin pappa för att han skulle hålla med henne men otur som hon har är han på min sida och sanna blev jätte ägd (6) hahaha! sen så skulle jag berätta för sanna om hur dum jag var i skolan, jag frågade mina homies: visst är det fisk i chicken nuggets? och dom tyckte självklart att jag var blåst eftersom det heter kyckling. och när jag berättade det för sanna sa hon "men är du dum eller, klart de är fisk i chicken nyggets? ", hahha så dum :) iallafall så sjönk humöret ner till botten igen efter ett tag och tom några tårar föll från våra kinder..

men jag älskar dig nå sjukt iallafall, och jag är så glad över att jag har dig!

to be unserious make us really happy!

att vara kines också men jag tror mer att sanna intalade rollen som en pingvin? eller? hahaha!

<3

god damn, youre the one for mee hihi! puss pussey :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0