tisdag

skolan igår var helt okej. skrev klart manuset till julshowen efter skolan och hittade på lite ideér till danserna :) det här kommer bli greejt. och snöstorm var det så det gick inga fler bussar för mig, det tyckte jag var helvete. kim och wagge dök upp så jag följde med grabbarna grus hem! efter ett tag kom alice också. en bella ringde mig och prata massa, mys! sen blev det sova och vakna typ fem gånger under hela natten (om inte mer). vid klockan nio drog jag mig iväg till skolan, hela världen är vit :O kan ju bara tillägga att det är extra halt ute på vägarna idag, haha! hade klarat mig hela dagen utan att ramla och vad händer på station mitt framför alla? jag ramlar såklart :) yippey, så typiskt mig. sitter och väntar på att mamma ska komma hem så att vi kan dra iväg till ikea (SOM HON LOVAT MIG, KOMMER SÄKERT INTE HÄNDA -.-) vissa är opålitliga. hoppas mamma tar åt sig, inte för att hon läser min blogg direkt men.. hon kan göra det ändå tycker jag! näej, måste ta tag i pluggningen. har prov i kemi imorgon och har inte ens öppnat boken. ska göra mig en smarrig kladdkaka och dyka ner o böckerna när den är klar så kommer det här gå skit bra, måste få mvg annars hänger jag mig.. eller nått liknande. kommer hursomhelst bli skit förbannad om jag inte får det! engelskan väntar de med, så måste ta tag i de också. blä på skolan! det tar kål på mig och mina vänner, det gillas inte.. har inte lekt med dom single på as länge. tur att jag ska hem till min älskade på torsdag <3 gillart alot. nej, dax att röra på fläsket. tjofräs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0