tisdag

hej ppl. skön dag i skolan :) jag tror att jag och ellen har nån speciallitet av att hitta chips? mouhaha .___.  puss på dig sötnos :* idag såg jag iallafall ut som ett emo. mina svarta strumpbyxor gick sönder så jag hade hål överallt i högra benet, so not pretty ye!  har nog inte nämnt hur glad jag är över att grabbarna har kommit tillbaka i klassen? :D happyhest iallafall! efterskolan bad mamma mig att vara barnvakt och snäll som man är ställer man upp. just nu ligger sistra min och sover i sängen brevid mig, söööt hihi! och jag ska nog fortsätta plugga på biologin nu, much importent. by!

HAHA, när jag var med emma häromdan så kolla vi igenom hennes bilder i bdb och då hitta vi en jätte rolig grej vi hade skrivit: emma skrev: I veckan har ja prao. -orka. orka att inte orka de. men hellre orkar ja de än att orka skolan. ja orkar knappt sova. " och jag hade kommenterat "mycket orka , orka de" HAHAHAHA. puss på det, hejdå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0