torsdag

HJÄLP. de är torsdag igen! fan asså, dagarna bara rullar på. hur härligt som helst ju :) wiie. efter skolan idag var det lucia övning, trevlig men ändå shit. lucia sånger är INTE min grej.. men jag ska iallafall försöka få till ett solo! det ska gå bra, det har jag bestämt mig för sådeså. och nästa vecka kommer tapetseraren hit och sätter upp den sista tapeten och sen kommer jag och mamma fara in till ikea och stoorhandla, GRR!


haha, äckelbild men puss på dig och dina goda sidor, du vet att jag gillart :)


puss/amina

Kommentarer
Postat av: ellen

ååh jag älskar den här bilden! :)

2008-11-13 @ 19:10:18
URL: http://elliinorjansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

håller med ellen :)

2008-11-13 @ 19:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0