torsdag

efter skolan var det träning i aulan och när den var över så tog jag tåget hem till min ellinor. hon hade gjort kladdkaka till oss båda så att vi skulle kunna plugga mycket bättre. men så fort jag kom så var den slut på fem minuter, så det blev ingen kladdkaka till våran pluggning :( men lite gröt fick vi iallafall, det var juligt! sen gick vi ut och trippa i lilla marma på nya varma äventyr och inne var vi efter ca tio min igen, hahah. när vi var inne igen så kollade vi på scary movie och den är jätte läskig fast ellen tycker bara att den är rolig! jag tror jag säger både och faktiskt. vi kom i säng i skaplig tid och sov ljuvligt i hennes nya stora säng, SKÖNT!




Kommentarer
Postat av: ellinor

haha pullruskan min!

2008-11-30 @ 15:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0