upg; lördag

jag fick visst tillbaka min blogglust, tack för det gud :) det känns jävligt skönt att mitt rum är klart nån gång nästa vecka, kanske åker in till ikea igen på tisdag, fan vad bra! har ännu inte fått tag på sandra och det känns pissigt. var ju år och dar sen jag träffade kvinnan, och känner att hon och jag behöver prata ur varandra.. ja så är det faktiskt! men på tal om ingenting så är det gott med godis. sitter med en liten skål framför mig.. det känns deprimerande :) haha! men sånna smällar får man ta. börjar bli lite sådär fotofattig igen, men så fort rummet är klart langar jag upp lite bilder! mi promise (Y) och nästa vecka blir det plugga igen, vi har fan prov varje vecka. fyfan vad jobbigt det är, känner mig sjukt pressad också eftersom jag måste höja OCH behålla alla de bra betygen jag har för att komma in på min linje.. ojojoj. hur ska detta gå? skulle kunna ringa polia, men jäveln finns ju inte!! tänk om man hade ett fotografisk minne, då skulle man ju kunna leva loppan dag in och dag ut och läsa på till provet typ en gång? fett sköönt :O just so you know, jag har inget mer att skriva!

amina v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0