upg; måndag

tänkte åka hem med tio bussen ifrån skolan idag, hade inge viktiga lektioner men ville vara med på gympan så beslöt mig för att stanna :P och sen så kom jag på att vi hade träning inför julshowen efter skolan så var ändå tvungen att stanna.. joobbigt. börjar komma igång med julshowen iallafall, fågelsången kommer bli bäst and that's it! sitter och funderar ut på vad jag ska göra med mina lediga dagar.. hjälp mig ppl.

måndag: plugg
tisdag: sanna
onsdag:
torsdag: sanna
fredag: ikea med mamma, and thaaan..? you tell me :)
lördag:
söndag:

innan jag tar farväl så måste jag skriva: smet! hon tvingade mig. hon fyller deg imorgon, GRATTIS SMET :) 15 år. och det fick mig faktiskt att tänka på en rolig historia! vad är det för skillnad på en bitch och en hora? - en hora ligger med alla medans en bitch ligger med alla utom DIG! hehe. kul va? nu ska jag taggaaa. chong medljong!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEHE :) storsmet imoron. förväntar mig kladdkaka dirr

2008-11-17 @ 18:10:21
Postat av: Anonym

Trevlig kväll på dig! :)

2008-11-17 @ 18:15:05
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: svar: SMET. av amina:

YOU. jag har redan gjort en kladdkaka och jag gjorde de dirr när jag kom hem så krubba en fitta! hehehe <3

2008-11-17 @ 19:02:18
Postat av: svar: emmielina. av amina:

tack sjäälv tack själv

2008-11-17 @ 19:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0