upg; onsdag

klockan är snart tio och mamma har kommit hem med kameran och jag blev ungefär såhääääääääär glad! hur kan en kamera göra en sån glad? jag måste faktiskt kalla mig själv lättroad :) (även om jag vet själv att jag + mina puckon till vänner är hur lättroade som helst) vi sitter i bibblan varje rast runt bordet och diggar musik och dansar fett snyggt till och det garvar vi hur mycket som helst åt medans alla sjuer sitter brevid och kollar på oss som om vi vore dummaihuvet.. vilket dom har ganska stor rätt till.. för de är vi ju! hahah. men nu ska jag iallafall slänga upp lite bilder så att ni får er ett litet smakprov av min kamera, om ni nu har någon nytta till det, det är ju endå jag som ska använda den! hm.. jag är fan wierdo. vill bara varna ellen och johanna om att imorgon är jag kamerakåt och kommer knäppa 1000 bilder på er!!




orkar inte lägga in mer, haha! men puss på er!
amina v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0