upg; söndag

rätt skön söndag, den har gått sagta och jag har fått saker och ting gjorda även om jag spenderat tiden vid datorn. har ritat klart uppgiften vi skulle göra på bilden och skrivit all manus på datorn + gjort ett schema till jocke och hämtat lite info om demokrati och diktatur! skönt att ha det klart :) nu ska jag bara kopiera ut det.. hehe.  ska hoppa in i duschen alldeles strax och sen hade jag tänkt att slå mig ner i soffan tillsammans med familia och kolla på television, kanske äta upp mammas bullar? låter skit najs och just därför så avbryter vi här så att jag kan hoppa in i duschen men först! some pic's :)


har faktiskt ritat om munnen eftersom jag märkte att dom inte var ett dugg lika, haha!

hej jag har kort hår på ena sidan och långt på den andra :O haha friken fräken..
nej nu ska jag duscha! hejdå och ha en fortsatt trevlig första advent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0