upg; tisdag

har pluggat skit bra idag om jag ska vara riktig ärlig! men ändå så känner jag mig lika okunnig som innan.. det är bra konstigt. så jävla drygt när saker och ting inte sätter sig där dom ska, blir less på det ja. men idag kom johan hem med en nätverkskabel till mig, så här sitter jag vid nya skrivbordet, fetch!! och som jag sa, inget ikea med mamma idag -.- hoppas på nån annan dag i veckan, ska köpa en kamera i samma runda. men hur som helst så hoppas jag att provet går grejt, nu ska jag hoppa ner i böckerna igen och sen ska jag faktiskt sova och kolla på jönssonligan (eller tvärtom hahaha) godnatt på er :D


förresten, var det bara jag och ellen som kollade på 2900 happiness och är det bara vi som saknar det skit mycket? är det bara vi som tycker att simon är SKIT HET!

och sen ska jag bara slänga upp en bild på drömklänningen, den är snyggast.
men nu ska jag tiggelitagga. En blöt jul kyss ifrån mig.
 amina v

Kommentarer
Postat av: ELLINOR

2900 hapiness rip<3 fan vilken snygg klänning btw

2008-11-26 @ 17:13:39
URL: http://elliinorjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0